Ny hverdag for CMO med Microsoft Dynamics CRM

  Kravene til Marketing ændre sig i disse år. Der stiles større krav til faktabaseret viden omkring kunderne og nye leads, personlige og relevante kampagner er et must og det forventes alt kan dokumenteres for at sikre de forskellige tiltag giver postive effekter på bundlinjen. Den evige debat mellem salg og marketing. Hvem bidrager med… Continue Reading

MarketingPilot connector til Microsoft Dynamics CRM

Hvis i skal have MarketingPilot integreret med jeres Microsoft Dynamics CRM løsning kan i finde Microsofts connector her. MarketingPilot connector. Bemærk: Connectoren er gratis men det kræver licens både til MarketingPilot og Microsoft Dynamics CRM for at kunne bruge de to systemer. Setup og integration: Her finder du et link til Setup og Deployment: Link Continue Reading

Fakta om Marketing Automation

Fakta om Marketing Automation. En ofte fejl antagelse omkring Marketing Automation er at mange tror Marketing Automation kun har noget med Email Marketing at gøre. En klar fejl! Marketing Automation dækker over et bredere områder end Email Marketing. Det er en system hvormed virksomheden kan varetage flere forskellige funktioner der er relevant i kommunikationen rettet… Continue Reading

Mål effekten af marketing aktiviteterne

Er du en del af de 59,5 %?? 59,5 % af af alle CMO’er siger at måling af effekten af marketingaktiviteterne er blandt de 3 største udfordringer for marketingafdelingen. (kilde: CMO Index 13, Loyalty Group) Er du CMO og bruger I Dynamics CRM i jeres virksomhed – så bør du kigge på disse systemer. Ellers… Continue Reading

Undersøgelse af Microsoft Dynamics CRM

Deltag i undersøgelsen af Microsoft Dynamics CRM. For a Fact er i gang med at undersøge hvor mange af de virksomheder der bruger Microsoft Dynamics CRM der også benytter sig af Marketings modulet? Hvis jeres virksomhed bruger Microsoft Dynamics CRM, så deltag i undersøgelsen og få besked om resultatet efterfølgende.   Continue Reading

Automatiske E-mails konvertere 200 % bedre

I følge en undersøgelse fra Eloqua leverer automatiske e-mails 200 % bedre konverteringsrater sammenlignet med andre e-mails. Hvad er ”Automatiske E-mails? Automatiske e-mails er baseret på forskellige regler opsat i jeres Microsoft Dynamics CRM. Regler der aktiveres ud fra den handling som modtageren udfører. Hvis de klikker på A, så gør dette, hvis de klikker… Continue Reading

For a Fact ‡ Telefon 2972 6117 ‡ Mail: Flemming@forafact.dk
/** * CLICKDIMENSIONS TRACKING **/
/** * HUBSPOT TRACKING **/