Rådgivning

Udfordringer

Lad mig nævne 3 konkrete emner der muligvis er en af dine udfordringer?

  1. Måling af effekten på marketingsaktiviteter er den blandt de 3 største udfordringer i din dagligdag?
  2. Skal du overfor ledelsen fremvise effekten af nye tiltag?
  3. Hvor kvalificeret er de Leads du afleverer til salg? (altså hvor meget data har salg på de leads i skaber?)

Lidt fakta på de 3 udfordringer.

I er ikke alene med dem. I følge en dansk undersøgelse fra 2013 fra Loyalty group har 59,5% udfordringer med Måling af effekten på marketingsaktiviteter og 75% siger de skal fremvise effekt af nye tiltag.
MarketingSherpa har i en tidligere undersøgelse vist at 61% sender Leads fra Marketing til Salg uden at kvalificere dem.

For A Fact hjælper virksomhederne med disse udfordringer.

Lad mig vise en oversigt.

Oversigt på Strategi og arbejdsprocesser
Download oversigten i en læsbar størrelse, ved at udfylde formen her på siden.

Det er alle de områder I skal have styr på for at arbejde målrettet med data. Husk på de 3 udfordringer ovenover!
For at løse jeres udfordringer skal i have en strategi for hvordan i vil arbejde med data og oversigten her sikre i kommer 360 grader rundt.

Hvis du mangler en plan for hvordan du skal håndtere jeres strategi og indsigt i mulighederne for jeres virksomhed, kan du tage udgangspunkt i oversigten.
Det er simple ændringer der i første omgang skal til før I har et andet udgangspunkt på de leads i generere og kan måle effekten af jeres tiltag.

Her til højre for videoen kan du downloade oversigten og begynde at undersøge hvilke punkter i allerede har styr på?
Hvis du vil have en nærmere gennemgang af oversigten og indsigt i hvordan i løser jeres udfordringer, så book et infomøde med For A Fact.

For A Fact Strategi og Rådgivning baseret på fakta.
Vi arbejder Fakta baseret – og det er jeres data vi rådgiver omkring.

Systemvalg?

Hvis du vil vide mere om Marketing Automation og hvilke systemer der kan bruges med dit CRM system.
Så kan jeg godt hjælpe dig – Men systemvalg er først trin 3.
Så har du ikke styr på trin 1 og 2 bør du starte med at undersøge hvad trin 1 og 2 er. (ps. Det er gemt i oversigten) – book et infomøde – så ser vi om du er klar til trin 3
Hvis i allerede har et marketing automation system koblet på jeres CRM, men mangler viden om hvordan i løfter jer til fase 2 eller 3 kan i også bruge oversigten.

På de andre sider kan i læse mere om Marketing Automation til CRM og få et indblik i nogle forskellige systemer. Husk systemet skal passe til jeres strategi og arbejdsprocesser – ikke omvendt. Det er derfor systemvalg først er trin 3.

Når du har downloadet oversigten så Kontakt for A Fact til et uforpligtende møde. Så kan vi gennemgå den og se om vi kan løse nogle af jeres udfordringer.

Tak fordi du læste med.

Hold dig opdateret om Marketing Automation

Email*

 

For a Fact ‡ Telefon 2972 6117 ‡ Mail: Flemming@forafact.dk
/** * CLICKDIMENSIONS TRACKING **/
/** * HUBSPOT TRACKING **/