Fokus på samarbejde
Som vi skrev under udfordringer er der mange forskellige ting I skal have styr på, når I arbejder med datadrevet marketing.
Mest vigtigt er, at I sikrer jer, at de samarbejdspartnere I benytter har forståelse for, at data skal lande og kunne bruges i jeres Dynamics 365 løsning!
Dertil skal de naturligvis have viden og indsigt I, hvordan de kan bruge jeres eksisterende data indenfor det område de hjælper jer med.
For A Fact optræder som jeres Trusted Advicer, og vi er jeres forlængede arm i forhold til at sikre, at de involverede samarbejdspartnere leverer data m.m. der passer med jeres datamodel i Dynamics 365.
Kig på oversigten på vores arbejdsmodel på siden ”Hvordan kan vi hjælpe jer?” for at få en fornemmelse af, hvor og hvornår vi med fordel kan trække på vores eget netværk af eksperter indenfor forskellige fokusområder.
Har I selv har nogle faste samarbejdspartnere, som I foretrækker at bruge, så benytter vi os også gerne af dem.
For A Fact samarbejdspartnere
Her har vi listet nogle af dem som vi benytter os af i dag.
Per Lobedanz Witthøfft er stifter af konsulentvirksomheden Journeywise, der arbejder i krydsfeltet mellem data, content, kanaler og MarTech.
Per har løst opgaver for bl.a. Audika, Berlingske Media, Danske Bank, Dribe, Folkekirkens Nødhjælp, LB Forsikring, Magasin, Momondo, Nordania Leasing, Novozymes, Sport24, TDC Erhverv og YouSee.
Blogindlæg
This post is also available in: English