Eksekvering services
NIVEAU 1 | NIVEAU 2 | NIVEAU 3 | |
Ideelt for | Kunder der ønsker løbende assistance og eksekvering af simple kampagner hver måned. | Kunder der ønsker løbende assistance og eksekvering af sofistikerede, multichannel kampagner hver måned. | Kunder der ønsker at outsource deres marketing automation eksekvering. |
Timer inkluderet (pr. måned) | 5 | 10 | 25 |
Minimums binding | 3 måneder | 3 måneder | 3 måneder |
Kontakt os for tilpasset niveau.
Løbende support uden aftale faktureres til fast timepris.
Eksempler på konkrete services
Alm. vedligeholdelse
Jeres løsning skal løbende efterses. Der kommer rigtig meget data ind i CRM via ClickDimensions. Har I mange webforms, automatiske e-mail udsendelser og opsat tracking, så kræver det en løbende gennemgang. I skal gerne have nogle automatiske regler, der får slettet gammelt data som I alligevel ikke bruger. Relevant data derimod skal I sørge for at få omsat til værdifuld viden, som I kan handle på. |
Webforms
Forms, Survey og Subscription Har I de rigtige Form Fields? Og har I evt. dubletter, så flere felter benyttes til det samme? Har I helt styr på jeres tilmelding og afmeldings opsætning og flow? Holder I øje med hvis der pludselig er fejl på nogle forms? Der er mange ekstra ting en posted form kan igangsætte inde i CRM – benytter I disse ting? |
Hvorfor virker det ikke?
Nogle gange kommer data ikke ind i CRM, nogle forms fejler eller en kunde ringer og spørger hvorfor de ikke er blevet afmeldt? Vi efterser løbende jeres løsning og holder de forskellige dele optimeret. |
Konverter design til html
Vi sørger for at omdanne jeres kreative designs til html der kan bruges i ClickDimensions. |
Opsætning af E-mail template
Hvis I skal bruge en ny template til f.eks. et event eller kampagne? |
Styling af forms
Vi sørger for at tilpasse design via CSS så de matcher jeres eksisterende website mm. |
Automation flows
Opsæt nye flows eller tilpas/opdater eksisterende. Kan typisk være i forbindelse med nye tilmeldinger til nyhedsbreve eller events I afholder. |
Tilpasset visninger i CRM
Sørg for at de forskellige brugere har indsigt i det rigtige data i deres hverdag. Indsigt i data er afgørende. |
Form Capture
Nogle gange er webforms fra ClickDimensions ikke det bedste valg. Vi opsætter Programmatic Form Capture så I kan hente data fra allerede eksisterende forms på jeres website, ind i CRM. |
Kampagneopsætning fra A – Z
Vi laver alt fra E-mail template, tilmelding forms, marketingslister, automatiske trigger mails, opfølgning, SMS, notifikation til de rigtige brugere i CRM, udsendelse af survey. Derudover almindelig vedligeholdelse, tilpasninger og giver jer indsigt i den data, der bliver oprettet. |
Customer Experience – Kundeoplevelsen
I har måske klarlagt kunderejsen – men har I sikret kundeoplevelsen matcher? Kundeoplevelsen er alle touch-points kunden har med jer fra de er interesseret til de ender med at købe jeres service eller produkt. Typisk har I godt styr på styling og content – men der er mange muligheder for at benytte data i kommunikationen, data som oftest allerede findes i CRM, men som endnu ikke udnyttes. Dertil den interne kommunikation, sørge for at alle internt er opdateret og alle benytter de rigtige elementer for at sikre kundeoplevelsen. (F.eks. QuickSend mm.) |
Connections – en avanceret tilbygning til dynamisk indhold
Som standard kan I kun benytte data fra Contact eller max. 1 entitet væk. Denne entitet skal have en N:1 relation fra Contact. (samme er gældende fra Lead og Account)
|
Dynamisk indhold
Vis forskelligt indhold til jeres modtagere baseret på deres interesser for at gøre kommunikationen mere personlig og relevant. Vi tilpasser jeres e-mail templates med Freemarker kode, så I opnår en ægte 1:1 kommunikation. Udover de almindelige If og Else regler kan I benytte mange andre opsætninger (afhængig af jeres data). Contains – opsæt indholdsvisninger baseret på indhold i ét bestemt CRM-felt OR – sammensæt flere OR regler. Hvis et felt indeholder det ene eller andet NOT – indeholder ikke List – Opsæt en liste visning af data i CRM i mailen eller på websitet Capitalize and Lowercase – omskriver firstname lastname data til Firstname Lastname – i forhold til jeres data i CRM Dynamiske links – f.eks. unikke links til hver enkelt modtager Større end og Mindre end samt Eller F.eks. på postnummer sammensat med kundetyper/relationer Has Content? – Vis forskelligt indhold i mailen alt efter om bestemte felter har data eller ej Udfordr os gerne – vi har løst mange forskellige ting med Freemarker! |
Subscription Management
Tilmeldinger og afmeldinger er noget af det vigtigste at have styr på i forhold til GDPR. Vi holder jeres opsætning vedlige og tilpasser, hvis der kommer nye behov. Subscription form Subscription lister Marketing lister Automation flow – Workflow Nye felter på Contact/Lead |
Services via samarbejdspartnere
SEO-optimering | Content – Tekst eller billeder |
UX og UI-optimering | Sociale kampagner |
Dublet check | Adwords-kampagner |
Kunderejsen | Dynamics 365 – Udnyt alle muligheder indenfor Dynamics 365 |
Videoproduktion | Tekstforfatter |
This post is also available in: English