Strategi services
STRATEGI- OG RÅDGIVNINGSSERVICES | |
Opgaven er at hjælpe jer til at få succes med jeres marketingplatform og realisere det potentiale jeres investering har.
Vores services kan bidrage med ekstra ressourcer og giver jer adgang til ekspertviden. For A Fact hjælper jer til at opnå mere, hurtigere og billigere end at ansætte fastansatte ressourcer. |
BESLUTNINGSDOKUMENT | |
Få oversat jeres mål til handlingspunkter | Få hjælp til at få beskrevet jeres overordnetde strategi med at være datadrevet og benytte marketing automation som et af jeres redskaber.
Vi hjælper jer med at opsætte mål og KPI’er og transformerer dem til handlingsplaner, som I herefter kan arbejde målrettet på at indfri via de tiltag I laver i Dynamics 365 og jeres valgte marketing system. |
Tilgang | Interview og workshop 1 x 5 timer. |
FOKUSOMRÅDER | |
Ideelt for alle der vil have afklaring og indsigt i deres niveau for at være datadrevet | Få bedre forståelse af hvad der skal til for at blive datadrevet med marketing i Dynamics 365.
Vi finder jeres nuværende niveau samt får afklaret hvilket niveau I gerne vil frem til. Herefter gennemgår vi de fokusområder I bør arbejde på nu, hvad I evt. mangler og giver jer en køreplan fremadrettet for at nå til det ønskede niveau. Vi kigger specifikt på jeres data, segmentering, automation og content – samt knowhow og ressourcer. Dette kan I fremadrettet bruge når I laver en brainstorm og i jeres laboratorium, får nye ideer til flows- og kampagner I vil igangsætte. Krav: At virksomheden har en klar strategi for hvad de vil opnå med datadrevet marketing sammen med Dynamics 365. |
Tilgang | Workshop 1 x 5 timer. |
WORKBOOK | |
Ideelt for alle der virkelig ønsker at være datadrevet | Få tegnet og beskrevet jeres datadrevet marketing plan så den passer med virksomhedens overordnede strategi.
Vi finder jeres sofistikerede niveau (Fokusområder), får afklaret og beskrevet overordnede mål i forhold til hvad I vil opnå og optegner det i mindre og mere håndgribelige flows (Laboratorium). Hvert enkelt flow omdannes til handlingsplaner der beskriver hvor komplekst det er, behov for evt. udvikling, nødvendige ressourcer samt estimeret tidsforbrug. Det samles og implementeres i jeres Workbook, som herefter er jeres styreredskab. Herefter kan vi igangsætte forskellige eksekverings opgaver. Krav: At virksomheden har en klar strategi for hvad de vil opnå med datadrevet marketing sammen med Dynamics 365. |
Tilgang | Workshop 2 x 4 timer med afklaring af fokusområder/niveau, optegning af flows samt indhold.
Derefter 1 x 4 timer med udarbejdelse af handlingsplan. Skema på kompleksitet, udvikling, ressourcer, ansvar og estimat. + opsætning og beskrivelse af én handlingsplan i workbook |
This post is also available in: English