Marketing system til Dynamics 365
Hvilket marketing automation system passer bedst ind hos jer?
Måske har I allerede valgt et marketingsystem – men på hvilket grundlag? (Har I styr på jeres strategi?)
Microsoft anbefaler selv deres egen marketingløsning Dynamics 365 Marketing – men er det den bedste løsning for jer og hvad er fordele/ulemper i forhold til andre systemer som ClickDimensions, APSIS, Agillic, DotDigital eller måske et helt andet?
Det ved vi en del om!
I kan godt kigge på de enkelte marketingsystemer og holde dem op imod hinanden i forhold til forskellige parametre – men det er lidt som at kigge på ny bil uden at tænke over hvad I skal bruge den til.
I ville aldrig købe ny bil uden at overveje om I skulle bruge den i et taxaselskab, hvor I kører mange kilometer hver dag, om den kun er til let bykørsel eller om I har brug for terræn kørsel?
I vil heller ikke ende med en bil som ingen kan finde ud af at køre eller som ikke kan komme ned i jeres parkeringskælder og derfor bliver nødt til at holde på en tilstødende parkeringsplads og derfor sjældent bliver brugt.
Så inden I vil sammenligne forskellige marketingsystemer skal I have defineret jeres mål og hvordan I ønsker at være datadrevet omkring marketing. Herefter kan I sammenligne systemer i forhold til hvordan det enkelte system kan understøtte jeres behov?
Sæt mål
De fleste virksomheder har nogle bestemte udfordringer i forhold til at få indsigt i deres marketingsaktiviteter og især sammenholde det med deres salgsarbejde. Det skal et marketingsystem blandt andet kunne være med til at løse.
Vi oplever desværre virksomheder der ikke har konkrete punkter med data indsigter de vil opnå og hvordan de vil bruge den viden til at træffe beslutninger. De virksomheder vælger marketingsystem ved blot at sammenligne deres funktioner og pris.
Hvis I fortæller For A Fact hvordan I ønsker at være datadrevet i jeres virksomhed, hvilke data indsigter I gerne vil kunne agere på, interne ressourcer til at arbejde og vedligeholde, så kan vi fortælle jer hvilket system der bedst egner sig.
Vi har en liste med ting I bør overveje i forbindelse med valg af marketing system – tag en snak med os for at høre mere.
I kan læse om nogle af de systemer der oftest vælges her:
3 trin og en samtale
Hvor er dine udfordringer?
Vores kunder har mange forskellige udfordringer – måske jeres er i nogle af disse kategorier?
- Generelt support.
- Specifik funktion/opsætning i vores marketing system. (Kampagne flow, event håndtering, churn og retention m.m.)
- Hvordan kvalificerer vi et lead?
- Vi vil gerne bruge dynamisk indhold.
- Vi mangler ressourcer.
- Hvordan bruger vi data? – hjælp os med få indsigt og skabe resultater.
- Hvordan kan vi optimere og gøre mere? – Vi vil gerne inspireres?
- Vi kender ikke kunderejsen.
- Vi vil gerne arbejde mere strategisk med data marketing.
Klik på “Hvordan kan vi hjælpe dig” for at se hvordan vi hjælper vores kunder.
Hvordan kan vi hjælpe dig?
Vi arbejder med 3 hovedområder: strategi, eksekvering og analyse.
Vores erfaring igennem mere end 10 år viser at det er indenfor disse 3 områder I som virksomhed primært har brug for rådgivning, vejledning og support.
Vi hjælper jer til at få succes med jeres marketingsystem og realiserer potentialet i jeres investering.
- Vi hjælper jer med at drive en datadrevet marketing strategi baseret på data fra Dynamics 365.
- Vi sikrer at strategien implementeres og eksekveres.
- Vi måler og analyserer effekten af jeres marketing tiltag. Vi ser på om I udnytter jeres marketingteknologier og platform optimalt.
- Dertil giver vi relevante indsigtsbaserede anbefalinger til løbende optimering og nye tiltag.
I ved hvad I gerne vil – vores erfaring sikrer, vi får det gjort rigtigt.
Vi guider således, vi hele tiden sikrer at data er tilgængelig og at systemet kan gøre de ting I ønsker.
Klik på “Faktabaseret samtale” for at læse mere.
Faktabaseret samtale
Alt starter med en samtale.
Fortæl os hvordan I arbejder i dag og hvad I gerne vil have hjælp til?
Vi tager udgangspunkt i jer og vi hjælper jer gerne med at få præciseret udfordringerne. Måske er vi et match og måske ikke?
I er velkommen til at spørge en af vores mange kunder. De er typisk mellemstore til store danske virksomheder eller store internationale danske virksomheder – der alle har til fælles, at de benytter Microsoft Dynamics 365 og gerne vil være data drevet i deres marketing. Skriv til os for at få en reference eller læs her hvad nogle af dem udtaler om os.
Vi er de eneste i Danmark som kun arbejder med marketing koblet på Dynamics 365. Det giver både en stor erfaring indenfor området og vores erfaring indenfor mange forskellige brancher kommer jer som kunde til gavn. Vi har løst de fleste typer udfordringer før og kender derfor til Best practice indenfor området.
Udfyld formen til højre –>
Lad os starte med en uforpligtende samtale.
Du er også velkommen til at skrive en mail direkte til Flemming@forafact.dk som er den førende ekspert i Danmark indenfor marketing med Dynamics 365.
Faktabaseret samtale
This post is also available in: English
KONTAKT
FOR A FACT ApS
Gammel Køge Landevej 55
2500 Valby
Tlf.: +45 29 72 61 17
E-mail: Info@Forafact.dk
CVR: 40584943