DATA QUALITY DASHBOARD
Rapporten fokuserer på datakvaliteten i kontaktdatabaserne. Herunder Accounts, Contacts og Leads, og skaber overblik over kontakttilladelser, basisinformationer, sociale medier profiler og nøgler til andre tabeller.
EMAILS DASHBOARD
Rapporten fokuserer på e-mail fremsendelser, og giver et overblik over den interaktion som disse har skabt, herunder åbninger, kliks og hjemmesidebesøg.
POSTED FORMS DASHBOARD
Rapporten fokuserer på indsendte formularer, hvornår de indsendes, hvor ofte de fejler, og hvor godt hjemmesiden generelt, samt de sider som indeholder en formular specifikt, formår at få besøgende til at indsende en formular.
VISITS DASHBOARD
Rapporten fokuserer på hjemmesidebesøg, hvor disse kommer fra, hvor aktive de besøgende er, hvor ofte og hvornår der konverteres ukendte besøgende til kendte personer, samt de vigtigste kontaktpunkter på hjemmesiden.
CAMPAIGNS DASHBOARD
Rapporten fokuserer på interaktioner skabt af en kampagne, og måler effekten af de forskellige kampagner hen over tid. Navnlig på e-mail interaktioner, hjemmesidebesøg, og indsendelser af formularer og tilmeldinger.
AUTOMATION FLOWS DASHBOARD
Rapporten fokuserer på interaktioner skabt af et Automation Flow, og måler effekten af de forskellige Automation Flows, hen over tid, på navnlig e-mail interaktioner, hjemmesidebesøg, og indsendelser af formularer og tilmeldinger.
MARKETING FUNNEL DASHBOARD
Rapporten fokuserer på de konverteringer (ukendte besøgende som identificeres som kontaktpersoner) som skabes på hjemmesiden, og giver et overblik over hvor godt hjemmesiden formår at skabe disse, samt hvordan der konverteres til hhv., kontakter og leads.
PAID VS. OWNED MEDIA DASHBOARD
Rapporten fokuserer på UTM tags for hjemmeside besøgende, og giver et overblik over hvilke kilder, medier, kampagner og content som genererer hjemmeside trafik og konverteringer.
This post is also available in: English