I takt med en meget hurtig voksende mængde af data er der et stigende behov for at sikre, data ikke er ukorrekte eller forældede.
Dette kan medføre skævvridninger i jeres analyser og rapporter eller i værste fald føre til forkerte beslutninger i jeres virksomheds marketingstrategi. Derfor er vi glade for at tilbyde jer en komplet marketingservice – et sundhedstjek af jeres marketingsystem for at sikre værdien og aktualiteten i jeres data.
Vi ser på kritiske fejl i opsætningen og systemet, som kræver omgående handling.
Advarsler
Fejl og mangler som skal rettes, men ikke har en direkte indvirkning på systemets brug.
Anbefalinger
Vurderinger som er fejlfri, men indeholder anbefalinger til, hvordan systemet kan optimeres.
Vi kigger på:
Records som samler og indeholder de største mængder af data
Funktionalitet af automations- og workflow
Aktualitet af systemversion
Webforms validitet
Teknisk opsætning af forms, form captures og surveys
Opsætning af e-mail templates
Soft og hard bounces af e-mail udsendelser
360° sundhedstjek
Vi analyserer jeres opsætninger og kommer med forbedringsforslag til bedre udnyttelse af systemets brug og funktionalitet, som efterfølgende implementeres af jer selv eller i samarbejde med os.