+45 29 72 61 17

Dansk

Personligt indhold i realtid: Anbefalinger, next-best-action og CTA’er

Personligt indhold i realtid

Den simple version af din indold og relevans modenhed

Niveau 1

Samme indhold til alle

Én version af nyhedsbrev, opslag og kampagner. Ingen differentiering eller tilpasning af budskab.

Niveau 2

Segmenteret og målrettet indhold

Indhold tilpasses enkelte målgrupper og kampagner. Fokus på segment, fase eller interesseområde.

Niveau 3

Dynamisk, personaliseret indhold

Indhold skabes og præsenteres automatisk ud fra kundeadfærd, data og kontekst — i realtid og på tværs af kanaler.

Hvordan ser stadierne i indhold og relevans modnehed ud i detaljer?

Niveau 1: Generisk og statisk indhold

Kommunikationen er ens for alle og tager ikke udgangspunkt i kundens behov, adfærd eller købsfase. Der er ingen egentlig contentstrategi eller kobling mellem indhold og kunderejse.

Overordnet: Indholdet er virksomhedscentreret, ikke kundecentreret. Det informerer, men engagerer ikke.

Niveau 1: Generisk og statisk indhold

Kommunikationen er ens for alle og tager ikke udgangspunkt i kundens behov, adfærd eller købsfase. Der er ingen egentlig contentstrategi eller kobling mellem indhold og kunderejse.

Overordnet: Indholdet er virksomhedscentreret, ikke kundecentreret. Det informerer, men engagerer ikke.

Niveau 2: Målrettet og planlagt indhold

Virksomheden arbejder nu strategisk med content. Der skabes forskelligt indhold til forskellige segmenter og faser i kunderejsen. Der er begyndende struktur og sammenhæng på tværs af kanaler.

Overordnet: Indholdet begynder at skabe relevans og værdi, men er stadig afhængigt af planlægning frem for data og automatisering.

Niveau 2: Målrettet og planlagt indhold

Virksomheden arbejder nu strategisk med content. Der skabes forskelligt indhold til forskellige segmenter og faser i kunderejsen. Der er begyndende struktur og sammenhæng på tværs af kanaler.

Overordnet: Indholdet begynder at skabe relevans og værdi, men er stadig afhængigt af planlægning frem for data og automatisering.

Niveau 3: Dynamisk og datadrevet indhold

Indholdet genereres og personaliseres automatisk på baggrund af modtagerens data, præferencer og handlinger. Kommunikationen opleves som 1:1 og tilpasset i realtid på tværs af kanaler.

Overordnet: Indhold og relevans er fuldt datadrevet. Kommunikationen opleves som personlig, kontekstuel og konsistent på tværs af alle touchpoints.

Niveau 3: Dynamisk og datadrevet indhold

Indholdet genereres og personaliseres automatisk på baggrund af modtagerens data, præferencer og handlinger. Kommunikationen opleves som 1:1 og tilpasset i realtid på tværs af kanaler.

Overordnet: Indhold og relevans er fuldt datadrevet. Kommunikationen opleves som personlig, kontekstuel og konsistent på tværs af alle touchpoints.

Har du spørgsmål?

Skriv til os

Jeg accepterer For A Facts persondatapolitik, samt betingelser for behandling af mine personoplysniger.

Har du nogle konkrete spørgsmål? 

Eller vil du høre lidt mere om, hvem vi er, og hvordan vi arbejder med data i Dynamics 365? 

Book et uforpligtende møde med os

Book et møde

Fortæl os, hvad dine udfordringer er.
Vi er her for at hjælpe.

info@forafact.dk

Lad os snakke! Ring til os med det samme – vi glæder os til at tale med dig.

+45 29 72 61 17