Hjem | Indhold og Relevans
Samme indhold til alle
Én version af nyhedsbrev, opslag og kampagner. Ingen differentiering eller tilpasning af budskab.
Segmenteret og målrettet indhold
Indhold tilpasses enkelte målgrupper og kampagner. Fokus på segment, fase eller interesseområde.
Dynamisk, personaliseret indhold
Indhold skabes og præsenteres automatisk ud fra kundeadfærd, data og kontekst — i realtid og på tværs af kanaler.
Kommunikationen er ens for alle og tager ikke udgangspunkt i kundens behov, adfærd eller købsfase. Der er ingen egentlig contentstrategi eller kobling mellem indhold og kunderejse.
Overordnet: Indholdet er virksomhedscentreret, ikke kundecentreret. Det informerer, men engagerer ikke.
Kommunikationen er ens for alle og tager ikke udgangspunkt i kundens behov, adfærd eller købsfase. Der er ingen egentlig contentstrategi eller kobling mellem indhold og kunderejse.
Overordnet: Indholdet er virksomhedscentreret, ikke kundecentreret. Det informerer, men engagerer ikke.
Virksomheden arbejder nu strategisk med content. Der skabes forskelligt indhold til forskellige segmenter og faser i kunderejsen. Der er begyndende struktur og sammenhæng på tværs af kanaler.
Overordnet: Indholdet begynder at skabe relevans og værdi, men er stadig afhængigt af planlægning frem for data og automatisering.
Virksomheden arbejder nu strategisk med content. Der skabes forskelligt indhold til forskellige segmenter og faser i kunderejsen. Der er begyndende struktur og sammenhæng på tværs af kanaler.
Overordnet: Indholdet begynder at skabe relevans og værdi, men er stadig afhængigt af planlægning frem for data og automatisering.
Indholdet genereres og personaliseres automatisk på baggrund af modtagerens data, præferencer og handlinger. Kommunikationen opleves som 1:1 og tilpasset i realtid på tværs af kanaler.
Overordnet: Indhold og relevans er fuldt datadrevet. Kommunikationen opleves som personlig, kontekstuel og konsistent på tværs af alle touchpoints.
Indholdet genereres og personaliseres automatisk på baggrund af modtagerens data, præferencer og handlinger. Kommunikationen opleves som 1:1 og tilpasset i realtid på tværs af kanaler.
Overordnet: Indhold og relevans er fuldt datadrevet. Kommunikationen opleves som personlig, kontekstuel og konsistent på tværs af alle touchpoints.
Har du nogle konkrete spørgsmål?
Eller vil du høre lidt mere om, hvem vi er, og hvordan vi arbejder med data i Dynamics 365?
Book et uforpligtende møde med os
Fortæl os, hvad dine udfordringer er.
Vi er her for at hjælpe.
Lad os snakke! Ring til os med det samme – vi glæder os til at tale med dig.