+45 29 72 61 17

Dansk English

Få indblik i jeres
eksisterende data

Indblik i eksisterende data

Indsigt, der fører til konkrete handlinger, er essentielt for at udnytte det fulde potentiale i jeres data. 

Hvilke indsigter ligger gemt og ubrugt i jeres data? 

Ofte er selve dataanalysen et underprioriteret område hos flere marketingafdelinger. Ikke fordi de ikke gerne vil have indsigten, men simpelt fordi der ikke altid er adgang til de rigtige ressourcer. Dertil kan der mangle viden om, hvad der bør måles på i forhold til at optimere marketingaktiviteterne.

Vi leverer konkrete handlingsmuligheder fra indsigt, og har stor erfaring med at analysere data i Dynamics 365. 
Vi udstiller gerne jeres data i Power BI, så I samtidig selv efterfølgende enkelt kan få adgang til data og selv fremadrettet lave de samme analyser.

Rådgivning
Find vigtige indsigter i eksisterende data
Elpære
Konkrete handlings-muligheder fra indsigt
Dataanalyse
Få adgang til løbende dataanalyse
Dataanalyse af eksisterende data (bog)

Få indblik i jeres eksisterende data

Vi har samlet de nødvendige kompetencer og udfører dagligt mange forskellige dataanalyser på marketingdata i Dynamics 365.

Eksempler på, hvad jeres data kan indeholde

Hvilke Leads er blevet oprettet, hvor marketingaktiviteter var en ledende årsag til, at et lead blev konverteret til en salgsmulighed?

Hvilke kampagner virker bedst?

Vi analyserer videre i forhold til, hvilke besøg blev genereret og ser på, hvilke kanaler der leverede flest besøg, der endte med salg/konvertering.

Var der forskellige trin i den enkelte kampagne, der kunne have været optimeret?

Hvor i kampagneflowet stoppede flest op og kom ikke videre? Hvordan kan vi optimere og forbedre det i næste kampagne?

Er jeres brug af webforms opsat optimalt? Vi kigger på data fra besøg, som har været på sider, der indeholder en webform og blandt andet leverer tal på submit rate i forhold til antal besøg på siden.

Vi kigger dybere end blot åbnings- og klik-rater på sendte e-mails.

Hvor gode er I til at omdanne anonyme besøg på websitet til kendte besøg? Og anbefalinger til, hvordan I kan forbedre det.

Automation flows: Da data er spredt udover mange forskellige delelementer som mange sendte e-mails, der indeholder flere forskellige links, posted forms, spørgeskemaer m.m., er det svært at skabe et overblik over, hvor der kan optimeres. Vi kommer med et overblik og indsigt i, hvilket step i det enkelte automationflow, der performer rigtigt godt, men også hvilke steps der med fordel kan forbedres.

CTR %

Konvertering %

Paid vs. Owned kampagner – hvad performer bedst?

FÅ Indblik i jeres
eksisterende data

Få et solidt startpunkt på jeres vej mod at være datadrevet. Lad os sammen sikre, I får værdi af jeres investering i Dynamics 365 og omsat potentialet i jeres data.

I får en statusrapport og en analyse af alt det data, I blot har liggende i Dynamics 365.

Book et uforpligtende møde

Få et tilbud

Jeg accepterer For A Facts persondatapolitik, samt betingelser for behandling af mine personoplysniger.
Hvad så bagefter?

omsæt data til værdifuld indsigt

Vil I gerne fortsætte med at optimere jeres brug af data, og træffe faktabaseret beslutninger, skal I fortsat have omsat data til indsigt. Som en del af vores Full Service supportløsning hjælper vi jer bl.a. med effektivt at udnytte både Dynamics 365 og marketing, analysere og optimere samt hjælper jer til at levere bedre resultater. 

Vi benytter dashboards i Power BI, og kobler dem på jeres data. Vi bruger dem til at skabe indsigt og rådgiver ud fra jeres data.