Når marketing og CRM er koblet sammen, giver det en ekstra dimensions i planlægningen.
Der skal tænkes både ”udenfor CRM” og ”Inden i CRM” og der skal opsættes funktioner og aktiviteter på begge sider.
Det er her datadrevet marketing særligt har sin berettigelse og at den fulde kunderejse fra lead til MQL og SQL er vigtigt.
F.eks. håndtering af leads der er In eller Out.
Vi hjælper med at udarbejde jeres kampagner, enten på enkelte områder hvor I har brug for hjælp eller varetager kampagnen fra opsamling af nye leads til salgsklare emner til salgsafdelingen synlige i CRM.
Kernen i datadrevet marketing. Det er ikke blot en række mails sendt i en bestemt rækkefølge. Marketing automation gjort korrekt kan være forskellen på om et salg lykkes.
Marketing automation kræver vedvarende fokus, forbedringer med A/B split test, analyse og indsigt.
En overset opgave hos mange der kobler marketing og CRM sammen. Opgaven er, at salg bruger tiden optimalt på de rigtige salgsmuligheder, resten skal varetages i marketingafdelingen.
Det kræver indsigt i data samt en aftale imellem de to afdelinger. Vi hjælper med at få det defineret samt opsat, så jeres system kan håndtere opgaven.
Afholder I webinar eller fysiske events? Vi benytter jeres effektive marketing motor og CRM for at sikre, der er en rød tråd fra markedsføring af event til lead bearbejdning i CRM.
Indsamling af leads fra kampagner, events og website bør være enkelt og intuitivt for den besøgende.
Vi opsætter webforms, der er tilpasset og stylet til de forskellige formål.
Opsætning af kampagner på Display medier, Google eller Edge banner, Facebook, Instagram eller LinkedIn.
Vi rammer de rigtige målgrupper og kobler det sammen med CRM for at sikre effektiv opfølgning.
Vi hjælper jer med at få kampagnerne hele vejen fra ide til eksekvering og opsamling af data, der kan deles og viderebearbejdes.
Vi designer og opsætter E-mail templates til jeres automatiske flows.
Få en gennemgang af eksisterende e-mails og en vurdering af eventuelle ændrings- og tilpasningsforslag.
Få styr på kunderejsen og tilpas budskaber og kommunikation derefter.
Vi sikrer at salgsprocessen er synkroniseret med kunderejsen og kommunikationen er 1:1.
Skab den rigtige efterspørgsel af jeres produkter eller services ved at dele viden og oplysninger, der er relevante for de rigtige leads.
Få hjælp til at opsætte de første kampagner der kombinerer marketing og CRM og få samtidig træning i hvordan I udnytter data efterfølgende.
Levér hurtigere resultater med kampagner og flows skræddersyet til jeres behov.
Læs om vores Framework, en skræddersyet løsning til virksomheder, der benytter Microsoft teknologi.
Når jeres virksomhed er klar til at tage en snak om overstående og mulighederne for netop jeres virksomhed, så kontakt os.
Enten er I IN eller OUT (det kan du læse mere om her) og når I er klar, så kom tilbage.
Indtil I bliver klar, kan du gemme denne søgning #ForAFact
og holde dig orienteret om hvordan vi hjælper med at skabe indsigt til at træffe faktabaserede beslutninger i både marketings- og salgsafdelingen.
Har du spørgsmål eller brug for yderligere information?
Du er meget velkommen til at ringe til os, eller sende en besked via kontaktformularen.
Vi vender tilbage inden for én arbejdsdag.
Gammel Køge Landevej 55
2500 Valby
Tlf. +45 29 72 61 17
(mandag til fredag)
CVR: 40584943
2024 Copyright For A Fact